Ingin membeli hadiah kepada orang tersayang? ANDA MASIH MENCARI HADIAH YANG SEMPURNA? Inginkan hadiah yang nampak lebih Premium, Eksklusif, Unik dan berbeza dengan yang ada di pasaran luar? Anda mahu pemberian hadiah digunakan sebaiknya? Bukan disimpan dalam almari sampai berhabuk....

Pencarian anda mungkin terhenti di sini kerana Set Hadiah Sudu dan Garfu Eksklusif Dari Sepohon ialah barangan yang sesuai untuk anda berikan kepada orang tersayang, suami, isteri, adik-beradik, kaum keluarga, saudara-mara dan sahabat handai. Biasanya kita beli hadiah yang biasa di kedai seperti tilam TOTO, pinggan mangkuk, periuk belangan dan peralatan elektrik. Tapi kini kita boleh hadiahkan set cutlery kepada mereka. Set hadiah sudu dan garfu dari Sepohon ini amat sesuai untuk diberikan pada majlis perkahwinan, sambutan hari lahir, ulangtahun perkahwinan, ibu bapa, pertandingan cabutan bertuah, majlis perpisahan dan apa jua majlis keraian.  

Sepohon menawarkan tiga jenis set hadiah untuk anda miliki iaitu Silver (RM219), Gold (RM239) dan Rose Gold (RM249).



 
 Apakah keunikan Set Sepohon?

1. Sesuai untuk dihadiahkan kepada pengantin baru, sahabat yang baru beli rumah, hadiah hari lahir, perpisahan, perayaan dan sebagainya.

2. Mempunyai ciri Stone Pattern di setiap pemegang. Menjadikan set sudu garfu lebih bernilai dan mudah diingati.

3. Corak design yang unik dan kreatif. Menggunakan tema dari kain songket & batik untuk menjadikan hadiah lebih bermakna.

4. Sudu & garfu dihasilkan dari keluli tahan karat gred 304. Tidak terlalu ringan untuk menghasilkan kualiti yang premium.

Kotak Sepohon direka dengan corak yang unik dan klasik menjadikannya lebih anggun dan menarik! Kotak ini diperbuat dengan kain import khas dari negara Jepun dengan kualiti material 5 bintang! Terdapat dua rekabentuk iaitu Dahlia dan Akasia.

Kenapa anda perlu beli Set Hadiah Sudu dan Garfu Eksklusif Dari Sepohon?

1. Sudu, garfu dan pisau Sepohon dibuat daripada bahan yang tebal dah kukuh.

2. Ada refleksi cermin bila digunakan.

3. Diperbuat daripada stainless steel (keluli tahan karat).

4. Warnanya menarik dan berkilat. Pasti kawan-kawan anda akan terpesona nanti.

5. Set hadiah Sepohon ini kuat dan kukuh. Memang tak akan patah punya!

6. Dan akhir sekali ianya mudah dicuci dan tak perlu disental.

7. ✨ Digilap dengan kemas dan teliti

8. Dihasilkan dengan Titanium plating untuk warna tahan lama

9. Keluli tahan karat dan selamat digunakan untuk makan


Set Sepohon mengandungi 24 pcs cutlery yang terdiri daripada ⤵


 
Abam Kie pasti kawan-kawan akan terbuka hati untuk membeli set hadiah cutlery by Sepohon ini. Harganya berpatutan, sesuai dengan kualiti yang dihasilkannya. Betul tak? Jika kawan-kawan ingin mendapatkan maklumat lanjut mengenai Set Hadiah Sudu dan Garfu Eksklusif Dari Sepohon, sila ke:-

Laman web: www.sepohon.com

Instagram: @sepo.hon