Assalamualaikum. Sudah lama tidak terjumpa rakan2 blogger yg buat giveaway atau contest. Terasa sendu sungguh dunia blogging sekarang. Jika 5 tahun lepas pasti ada saja blogger yang menganjurkan GA saban bulan sampai x menang tangan nak join. Kadang-kala tu bertindan2 pulak GA yg datang. Memang la x ada paksaan dalam join GA ni. Tetapi jika si penganjur pulak yg datang jemput maka nak tak nak kena la cari masa n ruang yg sesuai untuk menunaikan jemputan tuan rumah tu. Betul tak?

Masa blogwalking blog kawan2 lama pada cuti CNY lepas, abam kie tertengok contest yang sedang dianjurkan oleh rakan blogger bernama Puan Saranur. Rasa seperti pucuk dicita ulam mendatang plak. Terus Abam Kie buat draft entri GA beliau. Tambahan pula syarat2 yg diberikan mudah aje. Gerenti beres, dong!

Baiklah di sini Abam Kie ingin mengucapkan:

"Selamat menyambut ulangtahun perkahwinan yang ke 23 untuk Puan Saranur dan suami. Semoga rumahtangga yang dibina dengat niat suci kerana Allah s.w.t ini akan dilimpahi dengan segala rahmatNya. Semoga kebahagian yang dikecapi sekarang akan kekal hingga ke Jannah. Aamiin... Ya Rabbal A'laamiin..."

Kepada kawan2 yang ingin menyertai GA ini, jemput klik banner di atas ye. Selamat maju jaya kepada semua peserta dan penganjur. Sekian. Terima kasih... ❤️✌️