15 Comments

  1. Wah terimakasih petunjuk cara memilih semangka yang baik, abam Kie.
    Selama ini aku asal beli saja tanpa pilih-pilih lebih dahulu :)

    ReplyDelete
  2. Selalu hentam keromo je beli...hehe...tepuk2 je buah tembikai..

    ReplyDelete
  3. wah tips yang berguna ni , boleh bagitau mak abah lepasni tips nak pilih tembikai

    ReplyDelete
  4. Nanti nak tengok tembikai yang sudah beli.

    ReplyDelete
  5. Terima kasih atas perkongsian ilmu ini

    ReplyDelete
  6. Air tembikai sedap, rasa nak beli tembikai jugak ni

    ReplyDelete
  7. Wah tq tips tu abam kie.. sebelum ni kalau beli tembikai orang kata tepuk tepuk, tapi sy pun tak faham pilih macam mana

    ReplyDelete
  8. Terima kasih atas perkongsian

    ReplyDelete
  9. terima kasih atas perkongsian cikgu

    ReplyDelete
  10. Tips yang berguna..selalunya suruh si penjual pilihkan

    ReplyDelete
  11. Kalau bagi kat ai, ai tau makan je tembikai tu.

    ReplyDelete

Thanks for leaving your comment. Please come again. I will visit your blog soon.