Saturday, 11 May 2019

Teka Zodiak dan Dapat Kredit Celcom Percuma!


As salam. Peraduan ni terbuka kpd pengguna Prabayar Celcom je. Tapi jika kawan2 bukan pengguna Prabayar Celcom pun boleh join dengan menggunakan no HP pasangan, ibu bapa, abang, kakak, adik atau kawan yang pakai line Celcom. Nak kredit free RM3? Cuma teka zodiak Abam Kie. 6 peserta terpantas dan tepat akan mendapat kredit RM3. Sila taip jawapan anda di ruangan komen di bawah. Tidak perlu buat entri. Kalau nak buat pun boleh. Peraduan tamat setelah 6 orang pemenang berjaya dikenalpasti. 

Saja Abam Kie nak berkongsi rezeki pada bulan puasa ini. Lagipun no Celcom ni abam kie nak tutup tapi masalahnya kredit ada lagi RM19. Jadi ada baiknya buat peraduan macam ini untuk habiskan segala baki kredit tu. Terima kasih kepada kawan2 yg sudi join, OK? 

Nak clue ke? Lihatlah tarikh post ini disiarkan. Hehehe....

PERADUAN INI SUDAH TAMAT. HARAP MAAF....

27 comments:

  1. ray cuba lagi !!! taurus

    ReplyDelete
  2. Moga ada rezeki kepada sahabat-sahabat yang mencuba..aamiin.Dan rezeki Cikgu juga dipermudahkan oleh Allah SWT.

    ReplyDelete
  3. Woww cepatnya tutup hikhik btw gud luck tuk semua

    ReplyDelete
  4. Ala baru nak jawab abam kie huhu

    ReplyDelete
  5. Selamat berpuasa dan semoga dipermudahkan segala urusan.

    ReplyDelete
  6. Ala tamat dah hahaha xpe la

    ReplyDelete
  7. RASANYA GEMINI SAMA DGN PI HEH..HEH..SALAM RAMADAN

    ReplyDelete
  8. Ala dah tamat ye.. Tahniah untuk yang bertuah..

    ReplyDelete
  9. Tamat dah... Apa² pun tahniah buat yang menang. 😊

    ReplyDelete
  10. good luck semua. kita tak join sebab semua geng digi. hehe

    ReplyDelete
  11. tahniah buat semua...jawapannya apa? Gemini ke?

    ReplyDelete
  12. Siapa yang bertuah menang tuh Abam Kie

    ReplyDelete