Assalamualaikum....Hari Raya Aidil Fitri semakin hampir tapi duit raya untuk budak2 belum cukup lagi. Berapa sen la buleh dapat dengan menulis blog ni? Ulasan produk pun sudah jarang dapat sekarang. Nak tunggu cash in Adsense pun makan 7 tahun gak. Jadi pada hari ini Abam Kie nak berkongsi satu peluang menjana pendapatan sampingan yang sah. Teruskan membaca ye?

Beberapa bulan lepas Abam Kie ada terbaca stu entri di blog Hasrul Hassan tentang satu perkhidmatan menjawab soal selidik yang menawarkan sedikit wang apabila kita menyelesaikan soal selidik yang dihantar ke email kita. Kalau nak tahu dengan lebih lanjut, silalah daftar di link yang Abam Kie berikan ni. Jika kawan2 mendaftar menerusi link yang Abam Kie berikan maka kita berdua akan dapat RM1 seorang! Ni dikira situasi menag-menang lah kan? Daftar percuma. X payah bayar sesen pun. Jadi daftarlah sekarang, OK! Sila klik link di bawah ini. Siapa tak nak klik, Abam Kie Kie x bagi duit raya! Baru padan dengan muka dia. Orang minta tolong join pun susah.... Sporting la sikit!


 Selepas korang klik tu, sila isi borang pendaftaran yang diberikan. Macam biasa la. Lepas tu satu emel akan dihantar ke inbox kwn2 utk pengesahan emel korang tu. Tak lama kemudian korang akan menerima satu soal selidik. Setiap soal selidik yang selesai dijawab akan dibayar RM1. Tak lama pun nak jawab. Paling lama pun 3 minit aje. Dari masa ke semasa kawan2 akan menerima soal selidik daripada getvase.com. Purata 4 soal selidik sebulan kot? Abam Kie pernah cash in RM10 bulan lepas. Dulu kerap gak dapat soal selidik. Cuma semenjak dua menjak ni makin kurang plak. Tak tahu kenapa.

Baiklah, Abam Kie harap kawan2 akan join getvase.com menerusi link yg diberikan di atas, OK? Siapa join Abam Kie jemput ambik duit raya di rumah pada 3 Syawal ini. Orait? Thank you in advance. I love you.....