Assalamualaikum. Pada hari ini izinkan abe kie berkongsi satu entri tentang kejahatan Yahudi yang dilaknat Allah. Mohon baca ya, kwn2 yang baik hati. Terima kasih dan selamat berbuka puasa petang nanti.

Bijak sungguh Yahudi memperdayakan kita umat Islam, mereka suruh kita minum susu lembu buatan mereka, tapi mereka minum susu kambing, mereka minum apa yang diminum oleh Nabi kita Muhammad SAW. Mengapa kita tidak ikut nabi kita, kita ikut orang yahudi tapi ternyata mereka mengikut apa yg nabi kita makan dan minum.

Teruskan membongkar kebijaksanaan Yahudi menipu umat Islam... Kata-katanya ini adalah bertepatan dengan hadis Rasullulah: "Berwaspadalah terhadap syaitan demi keselamatan agama kamu.. Dia telah berputus asa untuk menyesatkan kamu dalam perkara-perkara besar, maka berjaga-jagalah supaya kamu tidak mengikutnya dalam perkara-perkara kecil"

Antara 'barangan mereka' yang telah dijadikan ikutan oleh kebanyakan dari kita.

1. Kita diajar dalam buku biologi, buku pemakanan (kajian dan terbitan para kafir ni) bahawa kalau nak dapat vitamin B dan kalau nak tambah darah kita kena makan hati haiwan dan hati ayam tetapi sebenarnya Nabi kita tidak menggalakkan pemakanan organ dalaman. Nak ikut kafir ke nak ikut nabi kita? Sebenarnya makan hati ayam dapat melembabkan otak kita sbb hati merupakan organ dimana semua toksin akan dikumpulkan dan dineutralkan. so kepekatan toksin adalah tinggi di hati ayam. makanlah kita toksin tersebut serta bengaplah otak kita umat Islam sebab percaya buku sains keluaran kafir ini.

2. Kita diajar dalam sains bahawa kopi tidak bagus untuk kesihatan. Namun sebenarnya kopi adalah antara minuman kegemaran Nabi kita selain susu dan madu. Cuba tengok Yahudi, mereka minum kopi, Starbuck. Profesor di UK yang Yahudi semua ada segelas kopi di tangan mereka.

3. Kita diajar memakan kambing tinggi kolesterol, namun kambing juga adalah makanan Nabi kita. Seolah-olah buku sains ni nak merendahkan pemakanan Nabi kita. Sebenarnya daging kambing adalah daging paling kurang kolesterol.

4. Kita diajar bahawa makan McDonalds adalah bagus, namun sebenarnya McDonalds adalah makanan yang sangat tinggi MSG dan kolesterolnya dan paling banyak lemak tepu trans.

5. Para kafir ni juga menggalakkan kita minum dan makan makanan yang langsung tak berkhasiat, contohnya coke. Coke tu sangatlah beracun, pastu sangat tidak bagus untuk kesihatan (gula tinggi, berasid, pH dalam lingkungan 3.5, ada racun tersembunyi) . Dan para Melayu kita juga yang ketagih minum.

6 . Untuk pengetahuan, para kafir agen dajjal ni gak mengwar-warkan kebaikan minum soya (sebab USA merupakan pengeluar soya terbesar), namun sebenarnya soya dapat melemahkan kejantanan lelaki dan mengurangkan kesuburan lelaki dan perempuan. Selain itu juga soya dapat meningkatkan risiko kanser payudara, kanser. ovari, kanser prostat, serta melemahkan otak dan tulang sbb dalam soya ada hormon estrogen yang sama dgn estrogen kat wanita. Pastu soya ada phytic acid yang membuatkan penyerapan kalsium, magnesium dan zinc yang penting untuk badan kita terjejas.

Secara kesimpulannya para kafir ejen Al-Masih Dajjal ni bukan setakat melemahkan kita dari segi lain namun secara pemakanan kita jua. Dan apabila anda hendak kongsi entri ini, Syaitan akan membisikkan, "Tak payah lah.." .
# pasni kita ubah pemakanan kita ok?

23 Comments

  1. pengalaman irra mempunyai anak ekzema mendedahkan tentang mana makanan yg sihat dan yg tidak sihat...majoriti makanan yg ada sekarang tidak sihat...kena beli yg ada tulis "organik"...herbalist yg membantu ira merawat anak bgtau ikan dekat pasar pon diorg letak kloroform nak bg nampak segar. see makanan yg kita rasa segar pon sebenarnya tercemar.. so berubahlah! amalkan gaya pemakanan yg sihat..

    ReplyDelete
  2. Maka IKUTLAH YAHUDI ... sebab mereka nampaknya lebih ISLAM dari kita.

    JANGAN IKUT KATA YAHUDI sebab kata-kata mereka adalah untuk menyesatkan kita dan menjauhkan kita daripada keberkatan Allah S.W.T.

    Orang Yahudi kaji Al quran. Kita?
    Orang Yahudi makan cara nabi. Kita?
    Orang Yahudi berpakaian ikut sunnah. Kita?
    Orang Yahudi keluar berbulan-bulan, merantau untuk sebarkan dakyah mereka? Kita dakwah Islamiah, nak ambil cuti tanpa gaji seminggu pun tak berani!

    Allah Maha Besar. Allah Maha Besar!]

    ReplyDelete
  3. Perkongsian yg bermanfaat en zaki.. Tq

    ReplyDelete
  4. Yang no.6 tu first time dengar. Thanx 4 sharing.
    Yang kambing tu memang makanan nabi. Tapi, kalau pesakit makan daging kambing or lembu mesti blood pressure naik mendadak. Pada pendapat saya, mungkin kerana sekarang haiwan mostly disuntik dengan growth hormone..suntik antibiotic... Tulah bagi penyakit.

    ReplyDelete
  5. Setuju dengan semua yang ditulis di sini. Macam mana pulak dengan tempe ? Tempe pun berasal dari soya tapi telah terbukti khasiat dan vitaminnya....

    ReplyDelete
  6. diorang tu memang, menipu memang pandai, depan orang kutuk2 nabi kita, tapi ikut jugak apa yang nabi buat, haihhh,,

    ReplyDelete
  7. terima kasih atas perkongsiannya... jadi kajilah al quran di situ ada kebenaran dan penyelesaiannya

    ReplyDelete
  8. Thanks for sharing encik.. alahai laa yahudi nih.

    ReplyDelete
  9. Perlu ada pegangan..Yahudi cube menyesatkan kita

    ReplyDelete
  10. Inilah agenda terbesar bani Israil utk melemahkan umat manusia... dengan pengaruh ilmu, ia menjadi senjata mereka memesongkan pengetahuan kita semua. Semoga Allah swt sentiasa melindungi kita semua dari kejahatan mereka... aamiin..

    ReplyDelete
  11. salam ramadhan al mubarak buat semua :)

    ReplyDelete
  12. semoga kita dapat manfaatkan perkongsian ini..elakkan selagi boleh..

    ReplyDelete
  13. Banyak fakta-fakta di sini yg langsung tidak berasas. Soya meningkatkan risiko barah? Astaga manalah dapat fakta ni? Dan mana logiknya jika kita mengatakan "kita diajar bahawa makan McDonald's adalah bagus". Siapa yang mengajar kita? Kita ni bukanlah sebodoh itu untuk makan tanpa menyedari risiko atau kesan sesuatu makanan. Artikel ini seolah-olah memperkecil kebijaksanaan kita.

    ReplyDelete
  14. salam singgah. semoga bermanfaat kepada semua

    ReplyDelete
  15. Jm pun pernah baca maklumat ni tp x ingat d mana? Suhanallah dunia akhir zaman. Marilah kita 'bertukar' jgn tggu lagi

    ReplyDelete
  16. Yahudi memang banyak muslihat..

    ReplyDelete
  17. Yahudi turut memutar belit dan menokok tambahkan sejarah dunia sejak sekian lama. sbagai contoh, seperti mata plajaraan sjarah yg diajar disekolah2. mana wujud zaman batu, zaman manusia tak mengenal apa2. takkanlah nabi Adam diturunkan dalam keadaan hina dina. kalau benar wujud zaman manusia tak brilmu, kenape boleh trciptanya piramid?bahtera nabi nuh? mungkin sebb Tuhan hancurkan umat2 trdahulu yg menderhaka sehingga seolaholah mereka tak pernah wujud. wallahualam.

    apepun, musuh sebenar kita adalah IBLIS. iblis lah yg merencanakan seribu satu macam agenda untuk memecah belahkan umat manusia dan jin sejak zaman naabi adam lagi. wallahualam.

    ReplyDelete
  18. dan setiap apa yg berlaku di atas muka bumi ini semuanya atas izinNya. palestin di tindas, syiah berleluase, semuanye brsebab.

    benarlah kata para Malaikat sewaktu Allah ingin menciptakan nabi Adam, bahwa manusia adalah makhluk yg akan melakukan kerosakan dan prtumpahan darah di atas muka bumi.

    moga kite trhindar dari fitnah akhir zaman iaitu fitnah dajal yg pernah disebut oleh Rasulullah s.a.w..

    ReplyDelete
  19. Yahudi memang pandai manipulasi umat Islam.

    ReplyDelete
  20. Yahudi menipu umat Islam untuk kepentingan mereka sendiri.

    ReplyDelete

Thanks for leaving your comment. Please come again. I will visit your blog soon.