Assalamualaikum. Soalan di atas menanyakan kita orang lelaki tentang bentuk tubuh manakah yang kita suka. Kepada kaum wanita pula sila pilih bentuk tubuh idaman lelaki pujaan anda sama ada teman lelaki atau suami. Pilihan terletak di tangan masing-masing. Bagi saya sendirilah, sudah tentu mahukan bentuk tubuh seperti ahli bina badan (no 5). Maklumlah perut ni boroi jadi kalau dapat body mcm tu kan pasti ramai mata yang memandang. Jadi apa pula pilihan anda?

8 Comments

  1. susah nak cakapla macamne sebab yang dah jadi lelaki idaman tu tubuhnya sado di perut je cikgu heheheh

    ReplyDelete
  2. Yang penting, rajin menolong heheh

    ReplyDelete
  3. ala..kalau body six packs pon..bila dah kawin akan end up berisi juga kan..hehehhe tapi saya suka body athletic..ngeh3

    ReplyDelete
  4. Ramai wanita suka lelaki yang boroy di perut asalkan dompetnya juga boroy.

    ReplyDelete
  5. Haha tak kisah body macam mana. yang penting tahu tanggungjawab dan rajin meolong... hehehe

    ReplyDelete
  6. suka yang macam suami saya la..hahah..

    Yang ketul2 sangat ni saya geli.. Suka biasa2 je.

    ReplyDelete
  7. Hmmm nak juga jadi gitu cuma rasa macam susah jer

    ReplyDelete
  8. Saya sedang berusaha untuk menjadi mcm no. 2 tu... tapi tak jadi2 pon....

    ReplyDelete

Thanks for leaving your comment. Please come again. I will visit your blog soon.