Gajah Baring BALSAMO adalah satu produk istimewa untuk urutan kasih sayang seisi keluarga selain melembabkan kulit yang kering. la boleh digunakan setiap kali lepas mandi pagi dan malam untuk keselesaan nafas dan tidur yang berkualiti. la juga dikenali sebagai Garlic Balm yang sangat bermanfaat ketika musim tak menentu. Dihasilkan daripada petua tradisi iaitu minyak bawang putih yang diamalkan oleh nenek moyang kita dahulu. Sesungguhnya Garlic Balm adalah satu keperluan yang memudahkan kegunaan ibu-ibu moden terutama yang sibuk berkerja. 


Garlic Balm sesuai digunakan oleh bayi baru lahir hingga warga emas. Garlic Balm adalah satu produk natural yang boleh digunakan sepanjang masa dan bila perlu. Kenapa dikatakan ia memudahkan kita? Ini kerana dengan Garlic Balm, mommy2 tak perlu risau untuk bersusah payah menyediakan minyak bawang putih. Balm ini adalah dalam bentuk solid, jadi risiko tertumpah adalah zero! Dan lagi satu, ia selamat digunakan untuk anak-anak sebab Garlic Balm tiada bahan kimia dan cuma mengandungi essential oil. 


Buat pengetahuan anda, bukan semua essential oil sesuai dengan kita. Produk ini adalah minyak bawang putih @ Garlic Balm sebenar kerana baunya adalah bau sebenar  bawang putih. Dan yang paling best senang nak bawa travel! Bersesuaian dengan taglinenya iaitu: "NAFAS SELESA"

Cara penggunaannya:

Sapu pada bahagian yang diperlukan dan urutkan perlahan-lahan secara bulatan. Sesuai digunakan oleh seisi keluarga

Disclaimer:

Produk ini adalah natural tanpa bahan kimia yang berbahaya yang boleh menyebabkan kesan sampingan jangka panjang. la adalah selamat digunakan dengan kerana mengandungi extra virgin olive oil, sunflower oil and vitamin E, beeswax dan bawang putih!


HARGA PROMOSI

RM29.90(exc postage)
postage RM8SM RM12SS

Free gift: termometer setiap pembelian yang terawal!
Blog: https://garlicbalmbalsamo.blogspot.com/
FB: Gajah Baring HQ(Garlic Balm)
IG: gajahbaring_hq
Contact : 0187665694

Diedarkan oleh : ARS PURE SOLUTION



OLESS adalah satu pelembab bibir homemade yang selamat digunakan tanpa ragu. Lip balm ini berwarna hasil dari perwarna dan perisa makanan. Sangat selesa menggunakan Oless ini kerana warnanya yang lembut dan rasa strawberry yang sangat yummy. Oless sesuai digunakan oleh semua peringkat usia. la selamat digunakan oleh kanak-kanak. 

Bagi mereka yang mempunyai masalah bibir merekah, kering dan kehitaman boleh dapatkan Oless untuk membantu menyelesaikan masalah anda. Bagi mereka yang ingin mencari pendapatan sampingan boleh join untuk menjadi agent dengan modal yang sangat minimum. Oless sangat mudah dijual kerana kualiti dan harga yang sangat mampu milik. Bahan-bahan yang terkandung dalam Oless adalah extra virgin olive oil, vitamin E, perisa strawberi dan pewarna.

tagline:

'OLESS TERUS GOJESS'



Cara penggunaan:

Sapu dibibir setiap kali diperlukan. Oless ada perwarna tetapi ia sesuai untuk kanak-kanak kerana ia dibuat menggunakan perisa dan pewarna makanan

Disclaimer:

Produk ini adalah natural tanpa bahan kimia yang berbahaya yang boleh menyebabkan kesan sampingan jangka panjang. la adalah selamat digunakan dengan kerap.

HARGA: RM10
Postage RM8SM, RM11SS

Blog : zuraini.com
FB: Zuraini Muhammad
IG: zmbeauty_hq
Contact: 01132484182
Diedarkan oleh: ZMBEAUTY


Alhamdulillah, ZMBEAUTY juga ada memberikan hadiah sebuah termometer digital kepada pembeli awal Gajah Baring Balsamo ini. Termometer ini memanglah satu alat yang perlu ada di dalam peti kecemasan di rumah. Ibu2 yang belum ada perlu beli satu ye? nanti senang la nak sukat suhu anak2 bila mereka demam nanti.  


Jika ibu-ibu memesan Gajah Baring Balsamo dan OLESS pada musim Raya ni, ibu2 akan dapat sampul duit raya percuma tau! Jimatlah sikit duit nak beli sampul2 ni di kedai. Sekarang ni dah jarang peniaga beri sampul raya free. Kena beli barang dalam jumlah tertentu baru la layak dapat sampul duit raya. Atau pun ibu2 kena beli sendiri. Dah la harga makin mahal.

Jadi apa tunggu lagi ibu2 yang penyayang sekalian, sila hubungi ARS PURE SOLUTION dan  ZMBEAUTY untuk mendapatkan kedua2 produk di atas dengan segera. Kalau terlambat, takut nanti menangis kat bucu katil time raya2 ni.