Assalamualaikum. Tidak lama lagi abe kie akan menyambut hari lahir yg ke 42. Kebetulan lesen memandu abe kie dah hampir tamat tempoh maka pada 11 Mei lalu abe kie singgah di pejabat pos Tanah Merah untuk memperbaharuinya. Mujurlah tidak ramai orang di sana pada jam 2 petang tu. Tak sampai 5 minit menunggu lesen memandu yang baharu pun siap. Lesen yg lama tidak dipotong tepinya seperti selalu jadi abe kie akan menyimpannya sebagai kenangan. Kali ini abe kie bayar utk 5 tahun terus. Tak payah pergi kerap ke pejabat pos kan?

Kepada mereka yg belum memperbaharui lesen memandu silalah berbuat demikian sebelum anda disaman oleh polis trafik atau JPJ. Harap maklum.

1 Comments

  1. Bln6 ni pun nk kne renew gak, biasa buat utk 2thn je.... Klu de duit lebih NAK jgk LA 5thn....;-)

    ReplyDelete

Thanks for leaving your comment. Please come again. I will visit your blog soon.