Assalamualaikum. Apa khabar pembaca2 blog Abam Kie yang dihormati sekalian? Abam Kie harap semuanya sihat walafiat. Bulan Mei adalah bulan yg istimewa kepada diri ini kerana Abam Kie dilahirkan pada 19 Mei. Tahun ini genaplah usia ini setengah abad. Pakcik dah tua. 

Jngan terkejut tengok lelaki sado kat atas tu. Hmm.... dalam dunia ni ada 6 org lagi yg mirip dengan kita. Jadi Abam Kie dah jumpa seorang yang memiliki wajah seiras abe kie. Cuma body dia tu sasa betul! X boleh bawa bincang! 

OKlah, tanpa membuang masa, Abam Kie ingin mengumumkan pemenang bertuah yang bergelar sebagai pengomen tegar bulan Mei 2023. Beliau yang dimaksudkan ialah Cik Nor dari Machang, Kelantan! Orang kampung sebelah je ni... Hehehe.... Tahniah Cik Nor! Kawan2 boleh mengunjungi blog Cik Nor iaitu Cik Nor's Blog.

Kepada Cik Nor, ada dua pilihan untuk menuntut hadiah tersebut. Sama ada mahu tunai RM5 atau topup pada nilai yang sama. Sila DM abam kie di 0129820100 pada kadar segera untuk menuntut hadiah ye. Tahniah sekali lagi dan rajin2 la mengomen lagi ye. Sekian. Terima kasih.