Memperkenalkan GLOW GELENGGANG, produk herba semulajadi yang membantu untuk MELEGAKAN GATAL-GATAL KULIT anda yang disebabkan oleh resdung dan penyakit kulit seperti gatal-gatal kulit, eczema, psoriasis, panau, bisul, kudis buta, kurap, kayap, kutu rambut, ruam susu bayi dan lain-lain berkaitan penyakit kulit.

Diformulasi dari bahan semulajadi yang berkesan, selamat, bebas bahan kimia dan TANPA steroid.

Sebenarnya, ia bukanlah rahsia kerana kebanyakan negara di dunia ni juga menggunakan tumbuhan ajaib yang sama, untuk menghilangkan gatal dan merawat masalah kulit. Inilah daun gelenggang yang sangat dikenali sebagai agen anti-kulat dan anti-bakteria paling tinggi.

Daun gelenggang ini telah lama digunakan berabad-abad lamanya oleh nenek moyang kita, masyarakat Arab dan orang Eropah untuk mengatasi masalah kulit. Gelenggang juga dikenali sebagai cassia alata atau senna alata. Terdapat 600 spesis gelenggang di seluruh dunia!

Tidak seperti produk lain yang tinggi bahan kimia memudaratkan, GLOW GELENGGANG diperbuat hanya dari bahan semulajadi premium terpilih. lanya handmade, paling banyak bahan aktif, 5x lebih berkesan, selamat dan mudah digunakan oleh semua jantina dan peringkat umur.

Dengan wujudnya GLOW GELENGGANG ini, anda tak perlu menderita menahan gatal dan menggaru hingga berdarah lagi.
Kalau kawan-kawan nak tahu, Sabun Herba dan Minyak Herba Glow Gelenggang ini sangat mujarab dan berkesan kepada penderita penyakit kulit seperti Abam Kie ini kerana ia diformulasikan oleh bahan-bahan berikut:

1. DAUN GELENGGANG (Cassia Alata) dikenali agen anti-kulat dan anti-bakteria yang 'powerful' untuk menghilangkan gatal-gatal dan membantu menyelesaikan penyakit kulit seperti eczema, psoriasis, panau, kurap, resdung, kayap, kudis buta dan lain-lain penyakit kulit.

2. HABBATUS SAUDA (Black Seed Oil) untuk kurangkan radang dan sembuhkan luka luaran.

3. MINYAK ARGAN (Argan Oil) supaya kulit halus dan licin dan minyak argan ini mudah menyerap ke dalam kulit.

4. MINYAK ZAITUN (Olive Oil) sebagai pelembap yang tahan lama pada kulit.

5. TANAH LIAT PUTIH (Kaolin Clay) sesuai untuk merawat masalah psoriasis, ekzema, kurap, panau, kayap, ruam susu bayi, kudis, kudis buta, cacar air dan lain-lain masalah kulit.

6. CRYSTAL MENTHOL untuk menyejukkan kulit dan ia tidak panas. Sangat berasa nyaman bila disapu ke atas kulit.


Untuk menyembuhkan penyakit kulit yang menyerang kaki, Abam Kie mula-mula memakai sabun herba Glow Gelenggang semasa mandi. Kenapa Abam Kie suka sabun ini? Pertama, ia berkesan untuk menghilangkan gatal-gatal di kulit. Kedua, ia dibuat daripada bahan herba semulajadi tanpa dicampur bahan steroid. Dan ketiga, sabun ini bebas bahan kimia, jadi ia tidak membahayakan kulit Abam Kie.

Cara nak menggunakan sabun ini mudah sahaja. Pertama sekali kena guna semasa mandi atau guna pada bahagian anggota yang bermasalah antara 2 ke3 kali sehari. Gosok pada badan secara memutar. Sabun boleh digunakan pada muka, badan, kemaluan dan juga kepala. Guna dengan konsisten.

Sekarang Abam Kie nak menerangkan tentang sebab-sebab kenapa sabun herba Glow Gelenggang ini sangat berkuasa untuk merawat penyakit kulit...


1. Selain daripada pemilihan bahan gelenggang anti-fungus ini, paling menarik tentang sabun herba Glow Gelenggang ini adalah ianya bertekstur lulur (scrub). Skrub ini pula dari serat hijau asli daun gelenggang itu sendiri, dan bukannya dari bijian-bijian halus scrub sintetik (synthetic scrub kebanyakan beads) seperti produk yang berada di pasaran sekarang.


2. Apa beza skrub serat hijau asli ini dengan synthetic scrub beads? Hanya scrub sintetik menanggalkan sel kulit mati dan lembutkan kulit. Manakala scrub dari serat hijau asli yang terdapat di dalam sabun herba Glow Gelenggang ini selain berfungsi menanggalkan sel kulit mati dan melembutkan kulit, ia menawarkan extra khasiat semulajadi sama seperti fungsi pokok gelenggang. Kerana itulah, pengguna berasa lega dan gatal-gatal hilang semasa menggunakannya terutama sekali mereka yang menghadapi masalah kurap.


3. Tidak seperti sabun herba lain, sabun herba Glow Gelenggang sangat mengutamakan kualiti. Semua sabun herba yang dihasilkan akan dipastikan kualiti dan juga kuantiti bahan dimasukkan ke dalam sabun memuaskan hati pengguna. Betul ke kuantiti tidak penting? Bukan sekadar ada bahan untuk cukupkan syarat, bagi Glow Gelenggang apabila kuantiti bahan aktif maksimum, maka anda dapat hilangkan gatal-gatal dan masalah penyakit kulit ini dengan lebih optimum.


4. Sabun herba tidak 'memutih' atau berlendir. Sabun herba in padat dengan bahan hingga ke akhirnya. Anda saksikan sendiri bahan-bahan masih tetap banyak walaupun sabun sudah menipis. Ini juga antara sebab mengapa pengguna kami setia dengan Glow Gelenggang. Kesemua gambar gambar sabun herba ini adalah dari pengguna Glow Gelenggang sendiri.


Apabila sudah selesai menggunakan sabun herba semasa mandi, Abam Kie tidak lupa untuk menitiskan minyak herba Glow Gelenggang ke atas kulit dan menggosoknya dengan perlahan-lahan.

Minyak herba ini meresap ke bawah kulit dan ia tidak pedih, tidak panas, tidak rengsa dan juga tidak berbau busuk.

Bagaimana cara guna minyak herba Glow Gelenggang ini?

Mula-mula bersihkan kulit dahulu sebelum guna. Sebaiknya guna selepas sabun herba organik Glow Glow Gelenggang. Picit sedikit sahaja dan sapu minyak herba di tempat gatal sehingga menyerap. Guna selepas mandi, sebelum masuk tidur dan setiap kali rasa gatal. Elakkan garu.


Ini adalah testimoni dari Abam Kie sendiri. Abam Kie menghadapi masalah kudis air di kaki macam ni. Penyakit ini datang on dan off. Kejap OK, kejap elok. Sebenarnya Abam Kie dah malas nak pi jumpa doktor. Jadi jalan penyelesaiannya dengan mengamalkan produk-produk Glow Gelenggang ini je. Tengok gambar di atas tu! Bila gatal dan digaru maka akan keluar darah macam tu. Ngeri tul.


Tapi bila Abam Kie menggunakan Sabun Herba dan Minyak Herba Glow Gelenggang maka kesan luka tu semakin hilang. Sekarang dah tak gatal lagi!

Jadi macamana nak dapatkan set Glow Gelenggang ni? Mudah je kawan-kawan yang dihormati sekalian. Whatsapp aje "GELENGGANG" ke 0145445951. ATAU Klik link ni untuk direct whatsapp Puan Momoy tanpa perlu save number ke HP. www.wasap.my/60145445951 Kalau kawan2 nak maklumat selanjutnya boleh aje ke laman web rasmi atau FB Page Glow Gelenggang iaitu:
https://www.facebook.com/glowgelenggang Selamat mencuba. Jangan kedekut wang! Alah membeli menang memakai, tau!