Assalammualaikum. Suatu hari tu abam kie BW ke blog SayidahNapisahdotmy dan terpesona dengan header blog beliau yang simple tapi menawan. Rupa2nya header blog Cik Sayidah dihasilkan oleh Cik Mellya. Lalu pada 9 November lalu abam kie PM Cik Mellya yang menawarkan perkhidmatan edit blog untuk merekabentuk blog header yang baharu untuk abam kie. Blog header yg lama tu masih OK dan cantik cuma saja2 je nak tukar sbg satu langkah penjenamaan semula blog.

Mula-mula tu abam kie 'curious' juga sebab blogger2 yg menawarkan servis reka blog header ni biasanya mengenakan caj RM30 untuk header sahaja. Yang paling murah pun Cik Rrai (www.bajuwarnacoklat.com) yg caj RM5 aje. Namun Cik Mellya ni bermurah hati untuk sponsor blog header abam kie yang baharu! Thanks a lot! Dalam masa 24 jam blog header yang baharu pun siap! Cik Mellya memberikan 5 pilihan design lagi! Jadi blog header yang paling cantik itulah yang menjadi terpapar di atas sekarang!

Baiklah, abam kie nak cerita sikit tentang perkhidmatan editing blog yang paling murah ini. Untuk makluman, Cik Mellya, pemilik asal mellyareenza.blogspot.com. menyediakan perkhidmatan editing blog paling murah iaitu RM20! Edit hanya untuk Simple Template dan ReEdit Template Responsive Blog. 

Editing yang disediakan termasuklah:

- latar belakang
- sidebar, body,
- header, comment,
- sidebar, navigation bar,
- top commentators (dan widget tertentu),
- HOME/OLDER/NEWER post,
- cursor biasa
- footer.

Sebarang tempahan boleh dibuat ke fhatinamelia@gmail.com atau fhatinameliamusa@gmail.com. Nak Whatsapp pun boleh. Sila PM ke 0189830500. URL blog Cik Mellya ialah https://mellyacrayola.blogspot.my/

Jadi kepada kawan2 yg bercadang nak tukar template blog tu boleh la hubungi Cik Mellya menerusi emel dan no HP yang tertera. All the best!