Salam,

Saya menghadapi masalah dgn RSS feeds atau Atom apabila blogspot ditukat kpd domain sendiri (www.zukidin.com). Apabila saya publish entri pagi tadi, saya dapati entri tersebut tidak terpapar di Reading List Blogger Dashboard. Biasanya entri terbaharu saya akan terpapar di tempat berkenaan. Apabila rakan2 blogger membuka reading list mrka maka mrka akan perasan yg blog sy telah diupadate. Tp pd pagi td mrka x nampak pun entri ini

http://www.zukidin.com/2014/05/pertandingan-petanque-sempena-hari.html

Sebaliknya reading list masih memaparkan entri yg dihasilkan semasa sy masih menggunakan blogspot iaitu:

http://www.zukidin.com/2014/04/encourage-my-students-to-read-nst.html

Pengalaman sy yg dulu menunjukkan bila blogspot ditukar kpd domain, maka URL blogspot itu akan bertukar secara automatik kpd domain di blog list blog kwn2 tetapi kali ini tidak sedemikian. Patutlah sy x mendapat komen bagi entri terbaharu saya itu. Biasanya sebaik sahaja entri tersiar, pasti ada komen yg masuk.

Untuk double check perkara ini, saya memasukkan URL jukdin.blogspot.com dan www.zukidin.com di blog list blog sy yang lain iaitu http://abekie.blogspot.com. Hasilnya URL blogspot masih memaparkan entri 'encourage my students to read nst' manakala URL domain tidak menerbitkan apa2 entri.

Hairan betul saya...kenapa jukdin.blogspot.com masih wujud dan kenapa feeds blogspot tak automatically redirected to www.zukidin.com?

Saya benar2 berharap pihak tuan dpt menyelesaikan masalah ini.

Terima kasih

Cikgu Zuki