Saturday, 2 March 2019

Random Giveaway by Mieza S


Assalamualaikum. Pada awal bulan Mac ni Abam Kie nak join satu lagi GA. Harap2 kali ini ada tuah la. Asyik2 kalah je. Bengang betul. Mungkin ini kali terakhir abam kie join apa2 GA sebab dah kecewa tahap gaban ni. 

Cik Mieza minta link FB abam kie. Jadi link tersebut ialah https://www.facebook.com/sirzuki. Jemput add abam kie, OK?

Kepada kawan2 yg nak join GA ini buleh klik banner kat atas tu ye. Kita pakat2 sokong rakan blogger kita ni, Cik Mieza Suhaini. Terima kasih.

13 comments:

  1. Kecewa tahap gaban tapi semangat langit ketujuh kan Cikgu AK..hihihi .. Aamiin. Moga kali ni ada rezeki Cikgu ya.

    ReplyDelete
  2. ok bang....terima kasih tentang bloglistnya

    https://www.ohbosannya.com/

    ReplyDelete
  3. Good luck Abam Kie. Semoga ada rezeki pada kali ini.

    ReplyDelete
  4. insyaAllah abe kie. klu rzeki tk ke mano

    ReplyDelete
  5. hehe jangan kecewa tahap gaban sgt Abam Kie. InshaAllah ada rezeki tu hehe

    ReplyDelete
  6. Hahaha...relax abam kie...toksah bebai..hehehhe..
    InsyAllah ada rezeki..

    https://caramelmacchiyato.blogspot.com/2019/03/random-giveaway-by-mieza-s.html

    ReplyDelete
  7. Tahniah
    https://kanvasdakwat.blogspot.com/2019/04/senarai-pemanang-random-giveaway-mieza-s.html

    ReplyDelete