Assalamualaikum...

Setelah sekian lama join segmen, giveaway dan contest rakan2 blogger yg lain, kini abam kie berhajat menganjurkan giveaway abam kie buat julung kalinya. Cuma abam kie memerlukan bantuan rakan2 sekalian untuk menjadi penaja bersama giveaway tersebut. Maklumlah kan, abam kie ni masih blogger amatur yg cetek dgn pengalaman lagi kurang dikenali ramai lagi.

Jadi pada kesempatan ini abam kie menyeru rakan2 blogger yg berhati mulia untuk menjadi penaja giveaway pertama tersebut. Menjadi penaja ni ada kelebihannya seperti dapat menambah follower dan menaikkan trafik blog kita. Hadiah yg nak ditawarkan hendaklah berharga minima RM10 dalam bentuk top up, cash, barangan atau perkhidmatan.  Bakal2 peserta giveaway berkenaan mesti follow blog penaja dan Google+. Jika kawan2 berminat untuk menjadi penaja giveaway abam kie tersebut, sila wassap di talian 012-9820100 atau emel ke zukidin@gmail.com pada atau sebelum 9 Mac 2016. Sila nyatakan nama anda, URL blog, no HP, emel, URL Google+ dan bentuk tajaan kawan2 tu. 

In Shaa Allah, abam kie berharap akan permintaan abam kie ini akan mendapat sambutan hangat dari kawan2 blogger yg cantik dan kacak sekalian. Terima kasih daun keladi..