Assalamualaikum. Jangan terkejut tengok gambar di atas! Itu sekadar hiasan semata2. Hehehehe... Contoh suami dan bapa mitahli gitewww!

OKlah, terus kepada topik utama. Sepanjang tahun 2021 ini, Abam Kie menganjurkan Cabaran Pengomen Tegar. Ia terbuka kepada semua pelawat blog ini. Komen la sebanyak mana yg anda suka kerana ia akan membantu anda berada di carta 7 teratas pengomen tegar. Pada akhir bulan sama ada 30 atau 31 haribulan, jam 12 tengahari, Abam Kie akan melihat kedudukan carta tu. Pengomen di tempat pertama akan mendapat 10 mata, tempat kedua 7 mata, ketiga 5 mata, keempat 4 mata, kelima 3 mata, keenam 2 mata dan ketujuh 1 mata. Mata2 yg terkumpul ini akan dihimpunkan sehingga akhir tahun bagi menentukan 7 orang pengomen terbanyak blog Abam Kie. Jelas kan? Kalau tak jelas Sir Zuki akan ulang sampai faham. Untungkan kahwin dengan cikgu? Hehehe....

Baiklah, berikut adalah kedudukan terkini pengomen tegar blog Abam Kie sehingga 1 Julai 2021. Tahniah kepada kalian. Teruskan menulis komen untuk mengekalkan kedudukan anda di dalam carta. Kepada yg x tersenarai tu, rajin2 la menulis komen ye? No pain no gain.... Kerlazz gitewww!

2. NA    http://me-soul-searching.blogspot.com/ [33]
3. Fairus Mamat    http://www.fairusmamat.com/ [17]
4. Atie zieya    http://zieyaweasley.blogspot.com/ [16]
5. Paridah    https://karyaku-paridahishak.blogspot.com/ [13]
6. Perdu Cinta    http://www.perducinta.com/ [13]
7. Cik TK    https://tetikusmerah.blogspot.com/ [10]
8. Tiara sapphire    https://tiaarasapphire.blogspot.com/ [10]
9. Mamapp    http://www.mamapipie.com/ [10]
 

Sekian. Terima kasih.