Assalamualaikum. Setelah setahun berhempas-pulas meninggalkan komen di blog Abam Kie, maka kini tibalah masanya untuk memberikan ganjaran kepada pengomen tegar yang berkenaan. Terima kasih yang tidak terhingga kepada mereka yang tidak jemu-jemu menaip komen di bawah setiap entri yang Abam Kie siarkan. Bukan sahaja untuk tujuh pemenang bertuah ini, tapi ucapan terima kasih ini abam kie tujukan kepada semua pembaca dan pengomen di blog ini biar pun cuma menaip satu komen sahaja apatah lagi sekadar menjadi pembaca senyap!

Baiklah, tanpa membuang masa, berikut adalah senarai pemenang Cabaran Pengomen Tegar Blog Abam Kie 2020. Tahniah Abam Kie ucapkan. Sokongan dan usaha gigih kalian kini dihargai. 

1. PeRdU cINta 111 comments [http://perducinta.blogspot.com/]
2. Syaz Rahim 109 comments [http://www.syaznirahim.com/] ★
3. afeezz 109 comments [http://imwritingformyself.blogspot.com/] ★
4. Cik TK 92 comments [http://tetikusmerah.blogspot.com/]
5. Atie Zieya 79 comments [http://zieyaweasley.blogspot.com/] ★
6. mamapp 78 comments [http://www.mamapipie.com/] ★
7. Warisan Petani 72 comments [http://warisanpetani.blogspot.com/]

★= ᑕᒪᗩIá—°á—´á—ª


Pemenang pertama, kedua dan ketiga akan mendapat topup telco bernilai RM10 manakala empat pemenang seterusnya akan mendapat kredit RM5. Sila hubungi Abam Kie menerusi Whatsapp di 60129820100 dengan menyatakan nama, URL blog dan telco anda. By default, I will reload your own mobile number. If you want to top up for your family or friend, give me his/her number. This offer is valid till 5 January 2021 (Tuesday). So hurry up!