Giveaway Wang Tunai Mamapipie


Assalamualaikum. Salah satu giveaway yang tengah viral sekarang ialah Giveaway Wang Tunai RM1000 by Mamapipie & Friends. Mula-mula tu rasa keberatan nak join sebab syarat2nya banyak sangat pulak. Tapi bila tengokkan hadiah keseluruhan bernilai RM1000 tu terus Abam Kie terasa nak mencuba nasib plak. Ditambah pula dengan pelawaan Mamapipie tu tersendiri maka terus laju je Abam Kie menaip entri GA ini. Kalau boleh hadiah saguhati RM50 tu pun dah banyak syukur. Abam Kie sedar bahawa dlm GA selalunya Abam Kie kurang bernasib baik. Harap2 kali ini ada la tu rezeki lebih.

OKlah, bagi sesiapa yang nak join sila klik banner di atas ye. Pas tu abam kie nak tag tiga org rakan blogger. Harap sudi join ye?

http://cikcappuccinolatte.blogspot.com/
https://putehdandelion.blogspot.com/
https://www.mijablur.com/

Sekian. Terima kasih.


20 Comments

  1. good luck sir... menang share share lah

    ReplyDelete
  2. goodluck abamkie :D

    https://sayesyadiya.blogspot.com/2020/02/giveaway-wang-tunai-rm1000-by-mamapipie.html

    ReplyDelete
  3. wowww!!..besar tu nilai hadiah.. all the best brother.

    ReplyDelete
  4. Siapa tahu ada rezeki Cikgu AK kan..aamiin.

    ReplyDelete
  5. Singgah ziarah sahabat kat sini :)

    https://akukaudansesuatu.blogspot.com/2020/02/giveaway-wang-tunai-rm1000-by-mamapipie.html

    ReplyDelete
  6. Tq Abam Audi join Dan support GA mama. Good luck ye

    ReplyDelete
  7. Hai~! Nisha singgah sini dari giveaway yang sama ^^
    Goodluck ya ^^
    https://hadiahbintangjatuh.blogspot.com/2020/02/giveaway-wang-tunai-rm1000-by-mamapipie.html

    ReplyDelete
  8. Semoga berjaya Abam Kie.
    Singgah dari GA yang sama.

    ReplyDelete
  9. good luck ya...
    BW dari GA yang sama...

    http://hatinufid.blogspot.com/2020/02/giveaway-wang-tunai-rm1000-by-mamapipie.html

    ReplyDelete