Assalamualaikum. Pada suatu hari yang indah, blogger Cuya mengajak Abam Kie untuk join GA yang dia sedang anjurkan. Memang sejak kebelakangan ini Abam Kie jarang menyertai sebarang GA sebab selalu bernasib malang je. Merajuk la konon... tetapi pabila Cuya jemput maka abam kie terbuka pintu hati nak join.

Syarat2 nak join senang aje. Follow itu ini serba sikit. X banyak pun syaratnya tu. Hadiah yang Cuya tawarkan ialah novel2 dalam Bahasa Melayu yang abam kie rasa sangat menarik. Macam banyak je novel yg dia nak sedekahkan ni. Minta2 satu tu menjadi milik abam kie lah ye?  Aamiin....

Rasanya Abam Kie dah patuhi segala syarat2 GA yg ditetapkan oleh Cuya. Kepada kawan2 yg nak join GA ni, klik je kat banner di atas tu! Jangan tunggu lama2. Nanti dah melepasi tarikh tamat GA.

Selamat maju jaya kepada Cuya dan semua peserta, terutama sekali Abam Kie.  Hehehehe...