Assalamualaikum. Pada hujung minggu ini, Abam Kie nak menyertai giveaway la pulak! Dah lama x menang. Harap2 kali ini tuah menyebelahi abam kie lah ye? Giveaway oleh Siqahiqa ni menarik jugak sebab hadiah yg ditawarkan ialah 3 paket sampul duit raya kpd 3 pemenang. Setiap paket tu ada 10 keping. Boleh la guna untuk Hari Raya Haji nanti sebab benda ni x basi kan? hehehehe.

Jadi kalau kwn2 nak join GA ni mudah je syarat2nya. Untuk join, sila klik banner di atas, OK? Selamat maju jaya kepada diri sendiri dan para peserta lain.