Assalamualaikum. Cadar di bilik tidur ni lama x berganti. Biar pun ada 4 set namun sudah tiba masanya untuk ditukar baharu. Barulah nyaman dan selesa nak tidur dengan yang tersayang! Tetiba satu hari tu abam kie tertengok iklan Patchwork Murah dan Menarik di laman Facebook. Tertekan sangat bila tengok gambar2 cadar REALPATCHWORK  yang menarik ni! Design semua cantik-cantik. Semua menarik di mata. Yang mana satu nak pilih ni? 😍 Pening abam kie dibuatnya!



Cuba tengok fabrik yang digunakan untuk membuat cadar REAL PATCHWORK ni. Ia lembut, licin, kuat dan mudah dibasuh. Tak mudah koyak bila dimasukkan ke dalam mesin basuh.



Di sini abam kie nak ambil kesempatan nak beritahu kaum2 isteri kat luar sana jika cadar puan2 dah lusuh, warna pulak telah kusam dan kelihatan pudar dan tidak menarik lagi baiklah order cadar baharu sekarang! Nanti kalau hilang selera Encik Suami, siapa yang susah dan merana? Puan2 juga lah kan? Sebab terpaksa berbahagi kasih! Jadi apa tunggu lagi? Jom tukar cadar baharu yang lebih cantik, selesa dan yang pasti tidur puan2 akan lebih nyenyak, nyaman dan puas!


Cadar Reak Patchwork 3 in 1 ini lebih berkualiti, lebih tahan lama dan corak yang sangat cantik dan ekslusif khas untuk puan2! Cadar ini memang the real patchwork dan bukannya yang printed sebab itulah ia memang tebal dan lain dari yang printed tu. Syokny bilik tidur nampak mewah dan harga pun berbaloi baloi.

Ramai tak tahu ada Cadar Real Patchwork ni dan MENYESAL tak beli dari awal lagi. Puan-puan jangan risau JAMINAN WANG DIKEMBALIKAN jika puan2 rasa tak best dengan cadar ni.


Majoriti pengguna berpuashati dengan Set Cadar Real Patchwork ni kerana beberapa sebab seperti:
👇 👇

🌹 Original Patchwork
🌹 Cadar ini Lebih Tebal dari biasa
🌹 Jenis Cantum2 (yang biasa tu PRINTED je)
🌹 Jahitan Lebih Halus
🌹 Ada yang Bersulam dan lace
🌹 Material Fabrik Cotton yang berkualiti Tinggi
🌹 Corak Nampak Mewah dan Ekslusif
🌹 Mudah di basuh mesin dan mudah kering
🌹 Bilik sentiasa nampak kemas rapi. Bila dah pakai SET REAL PATCHWORK ini, confirm anda tak pandang lagi cadar yang biasa-biasa tu 😉


📢📢📢 PROMOSI KOSONG KEDAI 📣📣📣

CADAR REAL PATCHWORK 3IN1

✔ 2 sarung bantal
✔ 1 bedspread
HARGA JUAL RM185

FREE POS SEMENANJUNG
Tambahan RM15 SABAH SARAWAK

SAH 23-31 JAN 2018 SAHAJA!!! 

Kalau dah gegar iman menengoknye, sila la roger Mummy Syuhada. Kang habis licin, nangis tepi katil sampai ke subuh! Ambik handphone korang tu dan terus wassapp dia di 📱 018-3733749. Jangan kata Abam Kie tak payung!